Klanttevredenheid
Klanttevredenheid: uw klant bepaalt immers de kwaliteit van uw bedrijf!
Meet de tevredenheid van uw klanten en laat zien dat u echt aandacht voor hen heeft! Het is belangrijk om te weten hoe uw klanten precies over u denken, zeker in een markt die turbulent en onvoorspelbaar is. Met een klanttevredenheidsonderzoek van Hello Company worden uw bedrijfsprestaties beter meetbaar, stuurbaar en verbeterbaar.
Maatwerk
Sales Support stelt samen met u een vragenlijst op, speciaal gericht op úw klanten en úw bedrijf. Belangrijk is om goed te bedenken wat u wilt weten van uw klanten, denk bijvoorbeeld aan:
- hoe waarderen uw klanten uw producten en/of diensten?
- hoe waarderen uw klanten de relatie met hun aanspreekpunt?
- hoe bereikbaar is uw organisatie?
- wat zijn belangrijke verbeterpunten?
- hoe waarderen uw klanten eventuele klachtenafhandeling?
- hoe blijft u de concurrenten voor zodat u uw klanten kunt behouden?
Voordelen telefonisch afnemen
- respons is hoog
- men kan direct eventuele op- of aanmerking kwijt aan degene die de vragenlijst afneemt
- resultaten staan direct in de computer
- vragenlijst wordt bij de juiste persoon afgenomen
Resultaten
Met de resultaten kunt u vaststellen of de tevredenheid van uw klanten aan uw wensen en eisen voldoet. U heeft inzichtelijk waarover men wel of niet tevreden is en u kunt verbeteringen doorvoeren op de juiste punten in de organisatie. Herhalingsmetingen van klantonderzoeken geven de verandering in de beleving en ervaring van uw klanten weer.